2013. szept. 9.

Sárgák - új és javítás

Ez igazából arany ruha kellett volna, de nem volt hozzá hirtelen anyag. Ezért lett egy bontott sárga szoknyából, arannyal díszítve. Emlékszem, közben elromlott a varrógépem! Hiába próbálkoztam hívni a műszerészt, hogy gyorsan javítsa meg, sajnos előző nap baleset érte, elvágta az ujjait egy szabászkéssel. Tehát nem volt mit tenni, irány az üzlet, MUSZÁJ volt újat vennem, készen kellett lennem a ruhával (nem is csak ezzel)!
 


Ez a másik sárga balettruha pedig nem az én művem, csak kis gyors átalakításra szorult, 
ezért került hozzám. Ez volt az eredeti kész állapota: 


Túl rövid volt a felsőrésze, muszáj volt valamit kezdenem vele, bármit. :)
Sárga, fekete, arany színek jöhettek számításba, az arany mellett döntöttem, ebből készült a hosszabbítás, szélére kis tüllfodor, na meg egy rózsa is... :) :

 Ilyen lett, valahogy hiányzott még a szememnek valami róla, de lehet ez csak az én hülyeségem...:

...szóval elő az arany kellékes dobozt és ilyen kis virágdíszeket pötyögtettem még a szoknya szélére:


 Kész, szerintem jó lett, méretileg biztosan...:)


Photobucket