2009. dec. 28.

Sújtás, zsinórozás minták


Ahogy tegnap ígértem, mutatok pár zsinóros motívumot, amiket a neten találtam.
Annyira tetszenek, vannak terveim, ötleteim velük!


És a kiválasztott blúzból a próbavarrás, csak az elejét raktam össze, hogy lássam, nagyjából olyan lenne-e ezekből az anyagokból, amilyennek elképzeltem. A hímzett muszlint itthon találtam és sajnos üzletekben nem találok még hasonlót sem! Ha tényleg megvalósulhatnak a blúzok (még nem kapott teljesen zöld utat a gazdasági felelőstől), akkor gondban leszek ennek beszerzésével...
A sújtásdíszhez szintén nem kaptam megfelelő hozzávalót készen méterben, csak nagyon drágán hasonlót, amibőlviszont nincs is olyan mennyiség, amennyi kellene. Ezért próbáltam más bortni félékkel helyettesíteni, de egyik sem volt szépen kifektethető a kis kanyarulatokban. A képen látható változatot végül is magam fontam össze vékony zsinórból és ezzel elégedett vagyok. Szépen kanyarodik, könnyen letűzhető. Hogy lesz-e "sorozatgyártás" , már nem rajtam múlik...
Photobucket