2012. júl. 17.

Rongyos-zsák

Folytatom az elmaradásom pótlását.
 Na ez egy valódi maradékokból összehozott darab! :)

Ezek a szoknyácskák is a megrendelő rongyoszsákjából születtek. 
Sok rózsaszín bélésselyem csíkot és lila szilon négyzeteket találtam.
4 kis szoknya pont kitelt belőlük. :)

 
 A lila darabokat összevarrtam csíkokká, félbehajtottam, dús alsószoknya lett belőlük.

 6 helyen beráncoltam felfelé a szoknya alját, így alakult ki a virágszirom forma.
Deréknál saját kellék készletemből hímzett tüllcsíkokkal díszítettem, ami újabb sziromréteget adott.

 Puha elasztikus tüllből készült a szoknyarésze és ujja ezeknek a ruháknak.
A szürkéskék mezrésze 2 árnyalatból telt csak ki. Ami nem látszik, a szoknya alatt a mez nem szokványos, kicsi nadrágszára is van, színben ellentéte a felsőrésznek. 
Mivel 2 darab készült, a párja ellentétesen lett szabva, vagyis szimmetrikus, ha a két viselőjén nézzük. 
Ezt láthattam is, egy mesebalettben galamb volt bennük 2 kislány. :) 
Sajnos nincs róluk fotóm. :((

 Photobucket