2009. dec. 27.

Blúzokat terveztem

Régen rajzolgattam utoljára, mert egyszerűbb mindjárt nekiesni ollóval az anyagoknak, mint időt fecsérelni a fejemben már megszületett holmi papírra vetésével. Ezt megúszhatom, ha magamnak varrok. De ha megrendelésre, akkor szívesebben lerajzolom, hogy mi az elképzelésem.
Ez történt pár napja.
Egyenruha készlet bővítéséhez kellene új fehér blúz a munkahelyemen, ahol koncerteken énekelünk, tehát nem egy szokványos blúzra van szükség. Tízet rajzoltam, ezekből mutatom a saját kedvenceimet.





Az elgondolásom az volt, hogy legyen valami magyaros, mert ilyen ruhánk még nincs. Így a régi díszmagyar viseletek jellegzetességeit vettem alapul. Ezeket a ruhákat egyébként nagyon szeretem!
A választás aztán erre a blúzra esett, amiről el kellett még hagynom az eleje loknis részt, így rajzoltam újra, nagyítottan.
Legközelebb mutatom a minta(varráspróba)darab egy részletét és több zsinóros motívumot.