2009. máj. 29.

Scarlett O'Hara ruhái - régi kedvenceim

Fiatal koromban ez volt az egyik kedvenc filmem, az Elfújta a szél.
Annyira tetszett a történet, hogy el is olvastam a regényt, majt a folytatásait, melyeket már nem az eredeti szerzőnő írt.
Beleszerettem ezekbe a gyönyörű jelmezekbe, a zöld virágos ruhának a szabásmintáját is megszereztem később külföldről.
Ennyi képet találtam a neten, vagyis ezeket találtam legjobbnak a sok közül.
Gyönyörködjön bennük, akinek még rajtam kívül tetszenek és kedves emlékeket, élményeket ébreszt látványuk.


Az eredeti zöld virágos és egy utánzat (gondolom, de látható is), az eredeti szebb, zöldebb.


Az a bizonyos zöld bársony sötétítő függönyből kreált ruha :)

8 megjegyzés:

Lau írta...

Annyira gyönyörűek!!!

Princi írta...

Ugye? Szerintem is NAGYON-NAAAGYOOON!!!

Nóra írta...

Örülök, hogy Rád bukkantam, és sajnálom, hogy ritkán jársz ezen a blogon. Scarlett zöld mintás ruhája ezzel a szalmakalappal mesés! Szerintem varrjunk együtt még! :-)

Princi írta...

Szia Nóra! De örülök Neked!
Itt lennék, csak azt hittem, egyedül vagyok, akit érdekelnek az ilyen szépséges ruhák. Megnyugodtam, hogy nem így van :))!

Nóra írta...

Dehogy, szívem szerint csak ilyenekkel foglalkoznék... :-)

Névtelen írta...

Én csak 12 éves vagyok, de nagyon érdekelnek az ilyen régi ruhák. Főleg amelyek Erzsébet császárné (Sissi) idejében voltak.

Cecibábá írta...

Szerbuztok! Én lenni Franciai divat tervező december 3.-án divatbemutatót én tervezni sok sok régimódi ruhákat szeretettel várok mindenkit Budapesten
Nemzeti múzeumban lenni és a ruhákkal kápcsolatosan gyönyőhrű meseszíp lenni ezk a ruhák.

Névtelen írta...

Ezek egyszerűden gyönyörűek. Bár már felnőttem (16 éves vagyok) szívesen hordanék ilyen ruhákat. Bárcsak még mindig ez lenne a divat. Egyszer úgy felhúznék egy ilyet...